Summa sidvisningar

lördag 15 oktober 2016

Slapparlördag

 Vi har inte gjort nåt särskilt idag.
Strosat runt på stan lite och kikat på folk.
Man måste ju inte göra en massa bara för att man är ledig.
Det var fullt upp nog hela dagen igår.
 Jag har mest hållt till i mitt syrum idag.
Ritade ett mönster på en klänning med fickor och blev såklart tvungen att testa sy direkt.
 Nej det är inte tjejen från The Grudge som färgat håret och står i mitt syrum.
Tack gode gud för det för det är den absolut läskigaste film jag vet!!!
Det är Elin som gömmer sig bakom håret.
 Klänningen jag sydde blev en test. Efter lite justeringar så sydde Elin en också.
Det var hennes första klänning hon sydde.
 Hennes blev mycket finare än min.
Och jag älskar tyget hon sydde sin i.
Alice ska få ha den på sig när dom ska knäppa kort på dagis.
Hon kommer att bli så fin i den❤
 Den här killen han somnade inte förrän kl 23.
Tur att han är så söt och rolig😊
Nu ska jag bädda ner mig bredvid honom, lejonet och hunden.
På andra sidan ligger Robert.
#livetsomsmåbarnsförälder 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar