Summa sidvisningar

lördag 29 oktober 2016

På tu man hand

 Fördelen med att gå ut tidigt är att man kan gå hem tidigt .
Jag har suttit framför symaskinen ute under dagen.

 Blev utbjuden av min man på middag.
Min snygga man.
Som dessutom var extra snygg och nyklippt i håret.
Av mig 😊


 Jag tänkte väl att det var en fin gest av honom att bjuda ut mig såhär på middag.
Tills storbildsskärmen började rulla ner och jag började ana oråd....
 Fbk -Leksand......såklart.
Fbak vann som tur var.

 Maten smakade fantastiskt .
 Jag kände mig som hemma och lade upp benen på stolen bredvid .

 Tog in en kaffe Karlsson efter maten och njöt av matchen och sällskapet.

 Min man var ju extra snygg i håret efter att jag tagit fram saxen och skapat fram den snyggaste mannen i mitt liv nånsin.

 Kärleken flödar och i natt ska jag få sova ut❤

 Det bästa med att gå ut tidigt är att man får gå hem tidigt😊❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar