Summa sidvisningar

torsdag 27 oktober 2016

Skämt bort mig själv

 Idag har jag unnat mig något jag velat gjort ett längre tag.
Jag har väldigt ljusa ögonfransar och målar jag dom inte ser jag nästan sjuk ut.

                 ⬅före        efter➡
 På mässan jag stod igår hade dom lite erbjudanden på olika behandlingar.
Dom tatuerade eyeliner, ögonbryn och så satte dom lösögonfransar .

Jag gjorde det sistnämnda .
Jag  satte singelfransar för jag ville att det skulle se normalt ut och inte för mycket.
Det var 600:- rabatt å det gällde att vara snabb på tiderna.
Jag var där strax efter kl 10 igår och då fick jag den sista tiden som fanns kvar.

Idag kl 13 skulle jag göra dom och det tog ungefär  timmar.
Jag hade gruvat mig för att jag skulle somna, för jag snarkar värre än ett sågverk!

Fabian var vaken i natt mellan 24-04 och så vaknade vi kl 9 på morgonen .
Inte så mycket sömn med andra ord....

I natt ska Robert sova med honom.
Vi får turas om att sova helt enkelt.

Jag är hur som helst otroligt nöjd med mina fransar!
Så jäkla snygga😁👍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar