Summa sidvisningar

fredag 3 april 2015

Påsklunch med hela familjen

Idag har vi ätit påsklunch med alla mina barn, barnbarn, mamma och Roberts föräldrar.
Robert hade gjort magiskt goda revbensspjäll!
Fabians snälla farmor och farfar hade med sig påskägg till både han, Alice och Selma.
Fabians ägg var så stort att Selma kunnat få plats i det.
Fabian fick även ett stort ägg fyllt med smooties av Fanny och Jesper.
Och Alice lika av oss.

Så kul att ha alla samlade på en gång.
När alla åkt hem gick vi ut på en liten promenad.
På kvällningen innan Fabian lagt sig så testade jag min nya overlockmaskin för första gången.
Har aldrig någonsin sytt på en sån så jag har en hel del att lära mig om den.
Lyckades få till en tröja i alla fall till Fabian så vi ska nog bli goda vänner efter lite övning.
Ärmarna på tröjan är en gammal t-shirt efter Robert.
Det gick otroligt fort att sy med overlocken än vanliga och sömmarna blev otroligt fina.

Medan jag sydde så höll Fabian och Robert på att busa i soffan. Fabian är så himla duktig. Han reste sig i stort sett själv mot soffan och klättrade upp med bara lite hjälp av Robert. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar