Summa sidvisningar

söndag 19 april 2015

Haft en fin helg med familjen

Elin och Alice kom med bussen in på lördag morgon.
Jag och Elin skulle på bytesmarknaden i Lugnetkyrkan.
Barnen tog Robert med sig ut på en promenad medan vi var borta.
Han fick inviga dubbelvagnen med dom båda i.
Dom satt hur bra som helst i den.
Alice hade somnat när dom var ute men Fabian höll sig vaken.

Gjorde några riktiga fynd på bytesmarknaden.
Vyssanlull tassar till Selma att sätta på spjälsängen för 30 kronor, galonbyxor till både Fabian och Alice för 40 kronor för båda.
Perfekt när vi ska till lekparken och lorta ner oss.

Vi var ute och gick nästan hela dagen,  med hela dagen vill jag då förklara för försäkringskassan och eventuella anmälare att vi inte var ute från klockan 10 på morgonen till tio på kvällen.
Elin och Alice åkte hem på eftermiddagen och vi skulle åka och handla en sväng för att hålla Fabian vaken till kvällen då han sovit lite dåligt under dagen.
Han somnade dock i bilen och det var bara att bädda ner honom när vi kom hem och han sov hela natten.

Jag och Robert lade oss i tid vi med.
I morse bjöd Robert på hotellfrukost efter att jag hade fått en skön sovmorgon.
Jag har verkligen världens bästa man.
Så omtänksam och kärleksfull ♡
Fabian åt en stor skål med yoghurt, jag åt av det mesta och Robert mest frukt.

På eftermiddagen har vi grillat och jag har sytt ett par byxor till Fabian som matchar tröjan jag sydde förut.
Tänkte han skulle få ha dom på sig imorgon när vi ska tillbringa dagen på habiliteringen.
Dom ska kolla hur Fabian ligger till i utvecklingen och fylla i ett diagram.
Vi gör dessa tester med jämna mellanrum för att kolla hur han går framåt och hur långt efter han ligger jämfört med jämnåriga.
Det kan ju vara positivt inför ansökan till att få gå på Hästberg.

Jag ska även själv få bli lite ompysslad imorgon.
Ska till Grand Spa & Sport och få 90 minuters massage från topp till tå.
Så nu har jag epilerat benen så hon som ska göra behandlingen inte trasslar in sig och fastnar i dom.
Sitter med fötterna i ett fotbad för att slippa skämmas över mina fötter när jag kommer dit.

Vi hade liten en ofrivillig liftare på biltaket idag när vi kom hem efter en biltur.
Ett litet prickigt vårtecken satt på taket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar