Summa sidvisningar

onsdag 15 april 2015

Morgonpigg

Fabian vaknade  kvart över 4 i morse. Full i bus.
Inte en tendens till att vara trött och vilja sova lite till.
Jag hade däremot kunnat sova många timmar till.
För att hålla mig vaken så sydde jag en meps och sen vek jag om alla mina tyger och gjorde fint i hyllan.

Strax efter sju somnade han igen och sov till halv tio.
Då kunde inte jag sova.

Tog en promenad när han vaknat och ätit. Var riktigt skönt ute idag.
Inga kalla stormvindar utan solen värmde så jag till och med fick lov att ta av mig jackan.

Såg två polisbilar som stoppat en man nästan på gångbanan.
Han kan ju inte bara ha gått för fort.

Min förvirrade hjärna hade glömt ett möte vi skulle ha varit på idag.
Imorgon och på fredag har jag också möten men dom ska jag nog komma ihåg. Fredag är det dessutom två möten, plus jobb.
Sånt där kan bli för mycket för mig.
Blir det för mycket tider att hålla reda på så blandar jag gärna ihop dagarna och så glömmer jag bort saker.
Blir lite pinsamt när dom ringer och undrar vart jag är och så fattar jag knappt vad dom pratar om.

Imorgon ska jag också jobba. Då ska jag fortsätta att göra fint i deras garderober.

Lilla Selma blir hela tre månader idag. Hon är så otroligt söt och go ♡
Hoppas få träffa henne lite i helgen så jag får pussa på hennes små söta mjuka kinder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar