Summa sidvisningar

lördag 11 april 2015

Längsta promenaden på länge

Vi tog en rejäl promenad i morse för att gå och hämta Alice som sover hos oss i natt.
Glömde slå på appen när vi gick hemifrån men vi gick nog runt en mil.

Fabian var så trött och kinkig på vägen hem men vägrade att somna i vagnen.
När vi kom hem och och skulle gå in i lägenheten då somnade han i vagnen.
Bar in honom till sängen så somnade han som en stock.
Alice fick lite mat sen somnade hon också.
Det är perfekt att dom har samma sovtider för det mesta.

På eftermiddagen gick vi till lekparken en sväng.
Jag sydde en åkpåse i fleece till Alice också.
Perfekt att ha nu. Bara filt glipar oftast och det blir kallt.
Tjockare åkpåse blir för varmt istället.

Väl i lekparken var det ingen av dom som ville gunga eller leka med nåt annat.
Alice satt hela tiden och pillade grus i en glipa i lekställningen, Fabian han kastade kottar.
Dom är för himla roliga. Hasar efter varandra hela tiden.
Hade sällskap av dom i köket när jag gjorde hemgjord pizza.
Satt nedanför mina fötter hela tiden.

Vi åt tacos igår och gjorde pizza på resterna idag. Riktigt gott blev det.
Alice gillade den också.

Alice ville bara hänga med Robert på kvällen. Jag fick inte göra nåt alls.
Fast när hon skulle sova då dög jag som tur var.
Hon somnade tvärs över min mage. Nu ligger hon på syrummet i resesängen och sover sött.

I morse smakade jag en ny smak av kvarg.
Den kommer jag att köpa fler av. Så sjukt god!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar