Summa sidvisningar

torsdag 12 mars 2015

Nog med sjukdomar nu

Nu vill jag att vi får hålla oss friska ett tag.
Saknar ihjäl mig efter mina små söta barnbarn.
Imorgon ska Robert jobba igen.
Jag blir hemma imorgon också då det är 48 timmars regeln som gäller och det vore ju dumt att smitta ner en massa pensionärer med magsjuka.
Har fått i mig lite i magen idag.
Mest blåbärssoppa, ett par mackor och te på kvällen.

Robert åt av den hemgjorda pizzan tidigare på dagen.
Det luktade så gott att jag inte kunde låta bli att ta en bit.
Det skulle jag inte ha gjort, det satte fart i magen.
Det var ungefär lika korkat som när jag åt en Budapest bakelse förut och fick jätteont i magen.
Alltså riktiga magplågor så kallsvetten rann.
När det gick över tog jag en bit till för att det kunde ju vara så att det inte berodde på den fantastiskt goda bakelsen.
Dess värre så var det nog den som var problemet....
Ja ja man kan inte tänka rätt jämt.

Robert och Fabian var ut en sväng i solen idag.
Mepsen var jättebra sa Robert.
Dom var ute i ett par timmar.
Fabian är inte riktigt kry än han heller.
Lite gnällig och kinkig och det är inte likt honom.
Men ute i vagnen är han nöjd.
Han sov väldigt oroligt igår natt så jag hoppas han får lite bättre sömn i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar