Summa sidvisningar

lördag 21 mars 2015

Lördagsloppis

När Fabian vaknar brukar han ropa på oss sen kastar han ur det som går ur sängen.
Han är ett riktigt litet busfrö.
Selma låg i vagnen och var på ett strålande humör i morse medan jag gjorde frukost åt mig och Fanny.
Fabian som ibland kan sova till halv nio vaknade kvart över sex i morse.
Robert hade jobbat natt och behövde sova.
Lite svårt att be Fabian vara tyst.

Jag och Fanny hade tänkt gå på loppisen när den började kl 10 men det var många timmar till dess.
Vi kom iväg kvart i tio. Det var som vanligt tjockt med folk när vi kom dit.
Jag köpte pärmar och register att ha i.
Hade en hel hög med papper som skulle sorteras in i pärmar.
Jag tycker att det är så fruktansvärt tråkigt att jag dragit på det hur länge som helst.
Jag höll på ett par timmar innan jag var klar med allt.

Har även sorterat mina mönster och satt in i pärmar så nu är det ordning  överallt.
Så skönt!
Vi var in i min kusins butik Calimero och kollade in nya stället vid gruvan.
Jättefint var det där.

Selma som inte gillar att åka vagn var ovanligt nöjd i vagnen idag.
Vi hade satt upp henne lite så hon såg lite mer och det gillade hon.
Dock tröttnade hon på hemvägen men vi hade bärsele med så då fick hon sitta i den och blev nöjd igen.

Robert jobbar i natt igen.
Fanny har busat med Fabian på kvällen så han har skrattat så han kiknat.
Jag och Selma tog det lite lugnare.
Selma väldigt lugnt till och med för hon somnade när vi gick omkring hemma.

Nu blir det god natt och sov gott♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar