Summa sidvisningar

lördag 7 mars 2015

Har Alice hos oss i natt

Var och kollade på loppisen på förmiddagen.
Mycket folk som vanligt men idag gjorde vi inga fynd.
Ibland hittar man massor och ibland inget alls.

Var ut till Grycksbo och hämtade Alice i lunchtid.
Vi hade bestämt att vi skulle äta lördagsbuffé på China Thai så Alice fick haka på oss dit.
Det var två trötta barn vi hade med oss.
Så fort vi kom hem somnade dom båda två
Alice i vagnen på balkongen och Fabian i sin säng.

Polisen har varit här i huset under dagen också.
Jag undrar vad som hänt.

Mamma kom och hälsade på oss på kvällen. Då blev Fabian glad.
Alice och Fabian fick bada innan det var läggdags.
Jag och mamma tog hand om varsitt barnbarn :)

Fabian somnade på studs.
Alice bökade lite innan hon till slut somnade i min famn och jag kunde lägga henne i resesängen.
Hon vaknade till efter nån timmes sömn.
Somnade i min famn igen och jag fick lägga ner henne. Vaknade till när jag la henne igen.
Så fort hon slår upp ögonen så reser hon sig i sängen.
Lade händerna på hennes rygg och stod kvar en stund så somnade hon om i sängen till sist.
Goa lilla söta Alice♡

Fick en bild från en mycket nöjd mamma som jag sytt en Babyvrap till.
Sånt värmer i hjärtat.

Imorgon ska vi nog gå och mata änderna igen.
Idag var det himla blåsigt ute så jag hoppas det är bättre imorgon.
Igår var ju en underbar vårdag.
Inga kändisar har vi sett idag heller.
Men vi hörde ryktas om att Björn Borg var på stan igår.
Tyvärr hade Robert redan hoppat i pyjamasbyxor så han orkade inte springa ner och ta nån selfie med honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar