Summa sidvisningar

söndag 6 juli 2014

Tjopp så var helgen slut

Vi brukar ju ge varandra sovmorgon varsin dag på helgen jag och Robert.
Igår när jag skulle upp sov Fabian till halv åtta.
I morse när Robert skulle upp vaknade han klockan sex.

Jag sov till halv nio och fick mig en god smörgås när jag kom upp till frukost.
Han är underbar min älskade man♡
Skulle inte klara mig en dag utan honom.
Han är verkligen min klippa, min bästa vän och min livskamrat. Vi är menade för varandra.
Jag känner ett sånt lugn och en sån trygghet med honom. Jag önskar verkligen att alla fick känna det vi har. Det enda jag kan ångra med honom är att vi inte träffades tidigare. Men det är en mening med allt och vi fann varandra i alla fall.

Det jag kan tycka känns lite jobbigt är att jag hittade min bikini som jag letat efter som en galning bland hans kalsonger....
Men, men alla har vi våra olika lustar och behov...
Jag accepterar han som han är ;)

Vi köpte en liten pool att ha på balkongen.
(Måste ju inviga bikinin när jag äntligen hittat den)

Nu blev jag bortskämd med en tallrik lunch också och ska äta lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar