Summa sidvisningar

onsdag 2 juli 2014

Kollat gamla bilder och umgåtts med Felix

Idag har vi hängt med Felix hela dagen. Vi har uträttat lite ärenden och så klippte jag honom.
Nu är han snygg i håret igen. 
Fabian blir så glad när Felix är här.
Ska bara busa med han hela tiden. Han var så trött på kvällen att han sov innan jag hann lägga ner honom på kudden.

Jag har tittat på lite gamla bilder idag.
Lilla nyfödda Fabian.
Med den fula mössan han var tvungen att ha för att skydda kanylen han hade i huvudet.
Så otroligt liten och söt♡

Bilder från BL-finalen.
Så jäkla snygga vi var då.
Har ett långsiktigt mål att om ett år ska vi se ut så igen.

Så jäkla tråkigt med den där dumma gallan som ställde till det.
Hade det varit ordning på sjukvården så hade det inte behövt gå så långt.
Hade dom tagit bort den direkt hade han aldrig blivit så sjuk som han blev.
Då hade han kunnat fortsätta att träna och inte varit dålig i ett halvår.
Då hade han inte gått upp i vikt heller.

Nu är det som det är.
Inget jag ska gå och grubbla över men ibland kan jag inte låta bli.
Vi skyndar långsamt.
Vi ska dit igen.
Nu är nya tag tagna med Fabian också. Vi ska ha en remiss någon annanstans. Eller åtminstone träffa en annan läkare.

På tal om något helt annat så fick vi äntligen tag på en fin och bra bäddsoffa. Nu kan Felix sova gott på sitt rum igen.
Och nu ska jag också försöka sova.

Natti natti♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar