Summa sidvisningar

torsdag 10 juli 2014

Härlig morgonluft

Fabian vaknade strax efter kl 6. Robert hade sovmorgon och började jobba kl 9.
När det är så varma dagar och även kvällar är det jobbigt att vara i solen och röra sig.
Passade på att gå ut i morse innan det blev för varmt.

Vi gick ut strax före halv 8 då var det riktigt skönt ute. Hade inte tänkt gå så överdrivet långt, ett varv runt Kålgården bara (ca 5 km)
Men Fabian somnade så skönt så jag tänkte att jag går väl tills han vaknar.
Hade lurarna med mig så jag lyssnade på musik medans han sov.
Mina tankar bara svävar iväg när jag går sådär.
Det känns som att jag skulle kunna gå hur långt som helst. Totalt bortkopplad från verkligheten,  bara lyssna på musik och sväva iväg.
Om det inte vore för att jag blev kissnödig efter en stund och om inte trosskydd glidit iväg på sniskan och fastnat med tejpen och skavde för varje steg jag tog!

1 timme och 50 minuter och 11,42 km senare vaknade Fabian.
Då var det riktigt varmt ute igen.
Gick hem och han fick lite lunch och sen bada lite på balkongen. Då får han i sig lite vatten också :)
Igår blev det ett par extra flaskor med utspädd välling så han får lite vätska i sig (förutom badvatten)
Mormor/mamma kom hit och drack kaffe på balkongen med mig medans Fabian badade.

Kolla in hennes spiror! Tänk om man hade sådär snygga ben när man blir 68 år ändå!!
Nä då, 44 år och tantben fulla i åderbråck. Det lä väl va det enda jag får ärva efter min far, åderbråcken....
Mamma har inte ens ett litet märke på sina bruna, släta, fina ben. Det fick man minsann inte ärva.

Ska gå ner på stan och kolla om jag kan hitta en sån där badring som man kan sitta i och flyta omkring med.
Robert jobbar sista dagen idag och är ledig en och en halv vecka sen. Då ska vi bada och då skulle jag velat fått tag på en sån badring till Fabian.

Nu sover han igen och Robert kommer snart hem på lunch ♡

2 kommentarer:

  1. Menar du en badring till Fabian? Har 2 stycken som ni kan få

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack va snällt av dig Anna.! Men det har redan löst sig för Fabians snälla mormor var och köpte en flytring till honom :)

      Radera