Summa sidvisningar

onsdag 30 juli 2014

Nyklippt kille och stöldförsök!

Igår när vi var vid badet jag och Elin så kom det ett äldre par och lade sig bredvid oss på stranden.
Farbrorn kollade på Alice och frågade om det var en kille.
-Nej det är en tjej; svarade Elin.
Så tittade han på Fabian och sa:
-Men här sitter det en liten tjej i alla fall.
Jag; Nä det är en kille :-)

Fabians långa fina lockiga hår har vi inte varken velat eller kunnat klippa av.
Men det är ett elände att både borsta och tvätta det. Samt att att blir väldigt svettig i det långa fina håret.

Idag beslöt jag mig för att sätta saxen i håret på honom. Det gick sådär men det blev ju kortare i alla fall :)
Nu är han helt plötsligt en stor kille när man tittar på honom.
Så fin så ♡

Robert gråter lite över lockarna. Men det är inte det enda han gråter över.
Det har nämligen varit inbrott i vårt garage i natt. Dom har försökt stjäla hans moped som till och med stod inlåst bakom galler! Det hade dom brutit upp och förstört tändningslåset!
Blir så förbannad på folk som inte kan låta bli andras saker!!!

Hoppas dom snubblar i trappen och bryter alla sina klåfingrar!

4 kommentarer:

  1. Åhh vad fin du blev Fabian ♥

    SvaraRadera
  2. Så fin Fabian är i sin nya frisyr! Det är säkert skönt att bli av med lite hår i sommarvärmen!! :-) En eloge till dig som klarade av att klippa honom, med tanke på att han inte vill att någon tar i hans huvud. Passade du på när han sov?? ;-) Karin S.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha det var nästan förenat med livsfara. Jag fick skynda mig att klippa på det stället han inte hade sina händer :-)
      Hade Babblarna på surfplattan som han tittade på samtidigt och glömde korta stunder bort att jag klippte :)

      Radera