Summa sidvisningar

torsdag 21 mars 2019

Testat en ny sport och världens goaste lilla pojke

 Igår blev det en snabbt fixad mumsig räksallad till middag.
Sen en halvtimme hemmaträning.
Jag har så mycket lättare att få till träningspass hemma än att ta mig till gymmet.
Ska säga upp mitt gymkort tror jag.
 I morse började vi dagen med lite mys i soffan.
Fabian har varit lite knölig den här veckan.
Lite ledsen och arg på dagis också.
Dreglat mer än vanligt.
Inte sig riktigt likt.
Kan det vara 6-årständer i munnen som spökar kanske?
 I söndags fick vi fribiljetter och t-shirts till kvartsfinalen i innebandy.
Det var Dalasalen som bjöd på det när vi åt där med barnen.
Matchen gick dock lite sent för att ta barnen med dit.
 Så mamma och moster gjorde mig sällskap istället.
Dom här varit och sett matcher där innan men för mig var det första gången.
Jag gravade mig mest för att behöva sitta still 3×20 minuter.
 Men tiden gick rätt fort ändå.
Man rycktes med av den härliga stämningen i arenan.

 Falun vann och så gjorde även mamma.
Vi var med och tävlade och hon vann biobiljetter, godis och ett 3 månaders abonnemang av vår lokaltidning digitalt.

Blev en rolig kväll och jag kommer säkert se nån mer match där nån gång också🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar