Summa sidvisningar

måndag 18 mars 2019

Nästan som en flytt och en härlig vinst

 Fortsätter att rensa och röja här hemma.
Rensat ur kläder jag växt, hittat sånt jag kommer i igen.
Gjorde en riktig storrensning.
Kläder som kanske legat i 1-2 år utan att använts åkte också bort.
Det blev gott om plats när jag var klar och många påsar med kläder skänktes till PMU.

 I fredags kväll fick vi sällskap av Felix och mormor och åt lite god plockmat i vårt "nya" kök.



 Känns som ett nytt hem.
Det blir rensat och städat i varje vrå.
Ska gå igenom hela lägenheten så det finns en hel del kvar än att göra.
Men det blir bra när det blir klart.
 Har inte bara ätit onyttigt i helgen 😁

 Jag hade turen att vinna en spraytan på Himlafin i söndags.
Här länge velat testa spraytan men det har liksom inte blivit av.

Det är som en soldusch och man får färg direkt.
 Nu känner man sig fräsch i några dagar.
Färgen sitter i 5-10 dagar.
 Dagens träning blev en halvtimme hemmaträning medan Fabian satt i badet.
Sen åkte vi ut till Grycksbo och klippte håret på storbarnens farmor.
Jag älskar henne som min egen mamma❤
Hon har funnits med i mitt liv så länge och är så otroligt snäll och omtänksam.
Precis som min mamma är❣
 På kvällen kom Rasmus hit och ville bli klippt han med.
Mormor kom också och vi bjöd på kycklingburgare.
Fabian har haft en knölig dag.

Ropat mamma säkert tusen gånger.
Nu sitter jag och gäspar och väntar på att han ska somna, han ligger bredvid och ropar mamma nästan i sömnen.
Orolig och svårt att koppla av och somna.
Inte kan han tala om vad som är fel heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar