Summa sidvisningar

söndag 31 mars 2019

Härlig helg och heja Fabian

 Jag har gjort oss själva en tavla, den blev riktigt bra där den hänger i hallen.

I fredags blev det en riktig spontandate med en underbar vän sen gymnasiet.
Vi har alltid trevligt när vi ses.
Den här gången blev det ännu lite trevligare då vi sågs över ett glas bubbel och god mat på stan.
Babbel och bubbel, det är en bra kombination det😁🥂

Vi fick oss ett extra gott skratt då det kom en ut från toaletten och ställde sig i baren och pratade med en väninna.
Såg en tjej gå fram till henne efter en stund och säga något.
Hon hade stoppat hela kjolen bak i strumpbyxorna så hela bakdelen var framme med underbyxan synlig.
Jag såg det först när tjejen sa till och hon började rätta till kjolen igen.
Jag har själv gjort det misstaget ett antal gånger....

Men det är svårt att hålla sig för skratt  när man helst inte bör skratta 😅
Vi hade riktigt kul i alla fall.

 På lördag morgon åkte Robert på kryssning med Marko och jag och Fabian körde ett pass hemma igen.
 Han gör en fin hinderbana med sina pallar.
Den här gången gjorde vi en "ledstång" av ett av mina träningsband.
 Han är så duktig och det är en riktigt bra träning för honom med balans och motoriken .
 Han tycker att det är roligt också och vill aldrig sluta.
Jag hade tänkt träna 30 minuter men varje gång jag försökte sluta pekade han på mattan och mina redskap att jag skulle fortsätta.
Det blev 45 minuter innan det var okej att sluta.
Perfekt med egen PT hemma 💪😂

 Fanny och tjejerna kom in och skulle sova hos oss när Robert var borta.
Vi skulle äta sushi och jag drog på mig regnjackan för att gå och handla mat.
Tänk att för två år sedan fick jag med nöd och näppe ihop jackan!
Helt sjukt när man ser det såhär.
Men jag gillar jackan och den här dragsko i midjan så den får hänga med ett tag till.

 Lovis skulle hem till pappa på kvällen när det blev läggdags.
Fanny fick till slut lov att köra hem henne.
Då somnade Fabian och Selma på en minut.

 I morse var vi till Bjursås på gymnastik.
Åh vad dom tyckte att det var roligt!
Det var bara två gånger kvar den här terminen så vi ska gå på dom också sen får dom börja på riktigt i höst.

 Efter gymnastiken åkte vi hem till min bror och svägerskan och hälsade på.
Deras grannar hade fått lamm under natten och dom var så små och söta😍
 Fabian har precis somnat efter en lite orolig kväll.
Har varit en händelserik dag så det kan vara mycket som rör sig i huvudet.
Svårt när man inte riktigt kan berätta❤

Imorgon ska jag få komma till Fannys skola och bli klippt.
Det ska bli spännande och framförallt skönt att bli klippt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar