Summa sidvisningar

lördag 2 mars 2019

Myslördag med barn och barnbarn

 Fick sovmorgon i morse och kom tydligen helt av mig.
Skulle hämta Alice innan 10 för att Elin har jobbhelg och då har vi Alice på dagarna.
09:20 frågade han mig när jag skulle hämta Alice.
Där satt jag i godan ro i morgonrocken med en kopp kaffe...
Ja men jäklars!
Det var bara att skynda på med kläderna och kasta i sig kaffet, slänga sig i bilen och åka ut till Grycksbo. 
 På vägen hem igen äkta jag och Alice förbi på en loppis.
Där köpte vi ett spel som vi åkte hem och spelade.
När vi skulle åka hem och jag satt henne i bilen skulle jag gå runt och sätta mig bakom ratten.
Men jag råkade öppna bakdörren och så, men här kan jag ju inte sitta och köra heller!
De tyckte Alice var roligt så hon höll på att skratta på sig😅

Världens snurrigaste mormor, det var jag de😄

 Vi har tagit det lugnt idag, jag har nästan känt som att en förkylning börjar smyga sig på.
Gick ner på stan och tog en fika men barnen.
 Glömde ta kort men Fabian och Alice letade reda på varenda kudde vi har hemma och spred ut dom över golvet i hela lägenheten.
Sen har dom lekt kurragömma och busat gärnet med varandra.

Det är så kul att ha Alice här när Elin jobbar.
Sen kommer Alice farmor och hämtar henne så hon sover där.
Alice kan bara sova hos mamma och farmor så vi pusslar ihop det och hjälper varandra så det blir bra för Alice.

Imorgon kommer hon hit igen och då ska vi gå på bio.
Fabian ska också få följa med, det blir hans första biobesök.
Få se hur länge han klarar av att sitta stilla😅

På kvällen har Fabian byggt en lång fin järnväg.
Han är en riktig byggmästare i allt som ska sättas ihop och byggas❤🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar