Summa sidvisningar

torsdag 28 mars 2019

Rena rama dårhuset

 Igår var Alice, Rasmus, Felix och mormor hit och åt med oss.
Fabian och Alice gosade ner sig i myspölen efter maten.
Sötkorvarna❤

 Idag var jag och Fabian ut till Grycksbo och hämtade Felix efter jobbet.
Han vd snäll och passade Fabian så jag och Robert kunde åka upp och träna tillsammans.
 Vi körde en timme styrka sen sprang jag hem.

 Felix och Robert skulle kolla på hockey ikväll.
Varannan dag är det rena rama dårhuset här hemma när det är hockey på TV.

I förrgår höll jag på att skratta på mig när jag lyssnade på dom efter matchen och Färjestad fått stryk.
Dom satt och resonerade hur tusan dom ju de få spö.

Dom här vunnit varje match Felix kollat inne hos oss så han var såklart tvungen att komma hit och kolla.
När dom sen ändå förlorade började dom spåna i hur tusan det kunde bli så.
Jo, ni förstår Felix hade fel t-shirt på sig.
Den hade han inte sist han var här och dom vann.
Sen satt dom på olika platser mot då...

Till slut kunde jag inte hålla mig längre utan började skratta och frågade va tusan dom höll på med😂

Kunde det inte bara vara så att dom spelade sämre än det andra laget!?
Det kan ju omöjligt hänga på vilken tröja Felix har på sig eller vilken plats i soffan dom sitter på för att det ska bli vinst😅
 Felix tog en sån rolig bild på Fabian häromdagen.
Han stod i fönstret på sitt rum och väntade på att Felix skulle komma.
 Dom har en speciell relation till varandra Felix och Fabian.
Felix har till och med låtit tatuera in lillebrors namn på armen med ett hjärta bredvid♡
Och så har han ett armband med Fabians namn på också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar