Summa sidvisningar

fredag 1 mars 2019

Nytt personbästa och langos med ligan

 I morse bestämde jag mig för att ge mig ut på en lite längre springtur för att se hur långt jag orkade springa.
 Blev ett varv runt Varpan och lite drygt 17,5 km.
Så långt har jag aldrig lyckats springa tidigare.
Efter 15 km kunde jag till och med springa och prata i telefon samtidigt.
Kändes bra i både ben och flås.
Helt fantastisk känsla!!!
 Den här operationen har gett mig ett nytt liv, inte bara en ny hel kropp.
Jag bryr mig inte längre vad det står på vågen.
Jag har minskat 18 cm i midjan, 6 sm på låren och 7 cm på armarna.
Helt galet va bra!

Jag tar mig dock inte upp till gymmet så ofta så den mesta träningen blir hemma.
Men det är träning det med.
 Sen är man ju inte snygg från alla vinklar trots hel mage och viktnedgång.
Men det bjuder jag på 😁

 På eftermiddagen kom hela gänget in och åt langos med oss.
 Mormor var också med såklart.
Älskar att ha alla samlade.
Vi blir ganska många så det vart många langos att göra iordning.

 Så himla gott att göra hemma och man kan ha på vad man vill och hur mycket eller lite man vill på sitt bröd.

 Sen blir det alltid en massa bus också, det hör till de med.

 Fabian och Rasmus blev trötta och bäddade ner sig i myspölen😊❤

 Felix spelade gitarr för oss och sen ville Fabian också försöka.
Imorgon ska vi ha Alice när Elin jobbar så vi får se vad vi ska hitta på då🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar