Summa sidvisningar

fredag 22 mars 2019

Jaha, den här helgen blev ju verkligen inte som planerat

 Efter frukosten i morse tog pappa och Fabian tag i en del jobb på datorn.

 Jag gav mig ut på en springtur  under tiden.
 Men det blev en tung runda på trötta ben.
Ja man kan ju inte sväva fram varenda gång😅
 Trött men nöjd efteråt.

 Det var några fler som var trötta.
Fabian hade bäddat ner sig och nalle i kökssoffan och dockorna och apan i soffan.
 Han har ju varit lite hängig sista dagarna.

Jag som egentligen inte bryr mig så mycket vad vågen visar längre vägde mig idag.
Jag har snart nått mitt delmål på 75 kg!
På ett år har jag gått ner 12 kg.
Inte mycket kan man tänka men jag tycker och tänker att det är bra att ta det i rätt takt.
Inte skynda på och "stressbanta".
Det handlat om en livsstilsförändring och jag tycker att jag lyckats få in det ganska bra sista året.
 Gjorde mig klar för att åka ut till Fanny och få nya fransar.
Imorgon skulle jag och Elin bo på hotell i Tällberg, äta gott, få massage och lyxa till med spa och trerättersmiddag.

Hann kliva ur bilen utanför Fanny så ringer Robert.....
 Fabian hade kräkts....
Det var bara att ringa upp till Fanny, vända om och åka hem igen.
Ringa Elin och tala om läget, ringa hotell och avboka allt.....
 Nåja, vi får boka om och ta en annan helg.
Fick till en god middag hemma ändå.
Robert skulle varit ut och kollat på hockey med mina grabbar och ätit på O'Learys ikväll.
Nu får han och jag sitta hemma och se på hockey istället.
Imorgon ska jag lyxa till med en påse godis.

4 kommentarer:

  1. Hej. Hur gick du till väga för att få din operation?
    Du är helt fantastisk och vad du kämpar. Var stolt ♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Och TACK ❤ Jag gick via vårdcentralen som skrev remiss till kirurgen som till slut beviljade mig en operation.
      Ha de gott!

      Radera
  2. Tack för svar :) var det pga magmusklerna som du fick den beviljad? Eller lös hud? Jag tycker du är grym, så kul att se vilken förändring du gör.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! 😀 Jag fick beviljad för min diastas, muskeldelning alltså 🙂

      Radera