Summa sidvisningar

tisdag 18 september 2018

Riktigt nervöst nu

 I morse gjorde jag den första Descutan tvätten.
Håret är nu efter två tvättar mer liknande svinto än hår, då är det en tvätt kvar imorgon bitti också.
Huden stramar och känns som att den ska krackelera.

Huden stramade lite på bilden nedan också.
Där hade jag Fabian i magen och hade nån månad kvar ytterligare att växa på.
Inte undra på att musklerna delat sig.
5 graviditeter sätter sina spår på och i kroppen.

Imorgon bitti åker jag till Uppsala och Art Clinic för att opereras.
Ska vara där 12 så kommer nog att vara lagom hungrig innan jag ska sövas och det är dags.

På torsdag morgon får jag åka hem igen.
 Fanny har börjat sin fransutbildning och satt och tränade när vi var ut en sväng till Grycksbo efter jobbet.
Felix har börjat sitt nya jobb och jag blir så glad när det går bra för dom💖

Nu ska jag snart hoppa i säng och hoppas få lite sömn under natten.
Har en miljard fjärilar i magen!!

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att allt har gått bra och att du kan vara uppe utan att det gör för ont... Ta det nu lugnt - skynda långsamt så att magen får läka ordentligt!! Kram, Karin.

    SvaraRadera