Summa sidvisningar

söndag 16 september 2018

Bad, bilar, barnbarn, babynest och lite träning

 I helgen har vi fått ha roliga, tokiga, kloka lilla fina Alice med oss.
Hon hade bestämt att vi skulle bada på Lugnet på lördagen så det gjorde vi.

Hon hade även bestämt frukost då jag skulle hämta henne tidigt på morgonen och vi var ner och handlade frukost på fredag kvällen innan jag körde hem henne.

Efter badet blev det lunch på Dalasalen. Pannkakor till barnen och annat gott för oss, perfekt med 2för1 kuponger när man ska lyxa till det och äta ute.

 Sen åkte vi för att kolla in alla fina bilar när "Cruisingen stannar" körde Falun-Ornäs-Falun.
 Mest inväntade vi Fanny, Rasmus och Felix som åkte med i caravanen med bilar.
Först kom en massa häftiga lastbilar.

 Alice underhöll oss med sång i väntan, Fabian plockade pinnar och hängde på oss.


 Till sist kom dom.
Verkligen sist! 😂

 När dom åkt förbi och vi vinkat åt dom kunde vi åka hem.

 I morse började Fabian med morgongymnastik innan frukosten.
 Jag laddade upp för att försöka springa lite längre idag.

 Robert och Fabian körde mig till Smedsbo och släppte av mig 12 km från Falun.

Dom första 5 km var uppför och gick lite tungt.
Sen gick det lättare och bättre.
Så pass bra att jag till och med tog en omväg när jag kom in till stan.
13,4 km blev det innan jag var hemma.

 På eftermiddagen fick symaskinen jobba lite och Robert tog Fabian med sig ut så jag fick sy i lugn och ro.
 Nedan, dagens löprunda⬇️🙂💪

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar