Summa sidvisningar

lördag 22 september 2018

Dag 3, duschat (varning för otäcka bilder)

 Fick hjälp av Fanny att duscha och tvätta håret idag.
Det stramar så i magmusklerna att jag inte kan lyfta armarna riktigt.
Det var en obehaglig känsla att ta av gördeln också.
Fick sitta på en stol och duscha för att inte bli yr eller illamående.

Magen är väldigt svällde och uppblåst och jag önskar att jag kunde lägga av en riktig 5-minutersrökare för att lätta på trycket.

Selma tittade lite förskräckt på min mage och klappade försiktigt på den.

Till och med Fabian förstår att det är nåt knasigt med min mage.
Jag har fått en spark i magen än så länge, men han är ändå försiktig han med.
Aj, aj, aj säger han och pekar på min mage.
Så kom han med min burk med värktabletter❤

Kloka lilla älskade pojken.

3 dagar har gått och magen ser redan fin ut.
Nedan är bilder på hur den ser ut idag och dagen innan operationen.

Det som känns mest i smärtor är musklerna i magen, själva såret är inte lika farligt.
Visst stramar det lite.
Men inget jämfört med hur musklerna gör.

Men idag har det känts bättre än igår så det går framåt🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar