Summa sidvisningar

onsdag 26 september 2018

PANIK!

Igår morse satte jag i halsen när jag åt frukost.
En liten smula av hårdmackan.
Hostade till av ren reflex och det kändes som att hela magen sprack upp!!
Fy fallera va ont det gjorde!!

Fick nästan panik och harklade mig så försiktigt jag kunde och till slut släppte den och försvann.
Det och en dusch igår gjorde att jag hade mer ont i mer en hela dagen.

I morse ringde Robert efter att ha lämnat Fabian på dagis.
Det satt en lapp på dörren att det går magsjuka där!
IGÅR hade nån kräkts där!
Kan man inte tala om de då!?


Idag fick jag inte bara nästa panik utan idag kom paniken som en flodvåg över mig!
Sa till Robert att genast hämta hem han därifrån.
Jag skulle dö om jag fick magsjuka!
Den lilla hostingen som kändes så jäkla mycket hur ska då inte en magsjuka med kräkningar kännas!?

Fy f-n törs inte ens tänka tanken.
Började böla och få panik när jag pratade med Robert.
Bara det gjorde ont som tusan i magen.
Nu vet jag inte hur jag ska göra.
Dom har åkt till farmor och hälsat på.
Jag funderar allvarligt på att ta in på hotell en natt för att se att Fabian inte får magsjuka och smittar.

Det här var det absolut sista jag ville skulle hända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar