Summa sidvisningar

lördag 30 juni 2018

Veckan har rullat på med jobb, sömnad, träning och barn(barn)

 Och så fotboll såklart!
Tecknet på himlen stod nog för att Sverige skulle vinna i tisdags😀
Fabian jublar för att pappa jublar, men han har nog inte en susning om varför dom skriker och har händerna i luften.
 I torsdags blev det go'lunch på stan med maken.
Härligt att kunna äta i lugn och ro.

 Så har symaskinen gått varm i veckan.
 Fredag morgon började jag med en lyxig fotvård med meditativ massage efteråt.
Så skönt att jag somnade av😴

 Efter den lyxen åkte jag och Fabian ut till tjejerna i Grycksbo.
Vi hjälpte Elin att städa och så blåste dom såpbubblor från balkongen.
 Vi fick åka buss ut med Robert, kul att få åka buss igen tyckte Fabian.

 Idag har Robert också jobbat och då blir vi utan bil.
Men idag cyklade vi till Elin på Konsum där hon jobbar och köpte glass.
Sen cyklade vi hem igen.

Då ville Fabian ha glass igen och det fick han såklart när han varit så duktig att åka så långt.
 Har städat, röjt och tvättat hemma hela dagen så trippen till Grycksbo blev som en liten paus.
Var bara golven kvar så dom tog jag när vi kom hem.
 Sen var jag värd ett glas rosé i solen på balkongen 😁🍷

 Har blivit några längre turer i veckan.
En lång promenad med min kusin och idag cykling med Fabian som extra tyngd bakom i vagnen.

Nu sitter jag här och gäspar så tårarna rinner.
Var uppe före 05 och har hållit igång hela dagen så det är väl inte Så konstigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar