Summa sidvisningar

onsdag 13 juni 2018

Äntligen på jobbet igen

 Här kan vi snacka godis!
Vi kör fortfarande med viktväktarna och det känns bra.
Har varit lite mycket sen vi kom hem men nu är matschema gjort och inhandlat för hela veckan och då är det lättare.

Jag kör löpning ett par gånger i veckan och så promenader.
Ska försöka komma igång med mer styrka också för det behövs i kroppen.
Särskilt som det fortfarande blir ganska mycket lyft med Fabian än.
 Jag är tillbaka på jobbet igen!!!
ÄNTLIGEN!
Som jag saknat mina vänner där♡

Tog en kaffe i solen utanför medan hallonpajen jag skulle bjuda på stod i ugnen.
Ingen stress, ingen press, ingen som, kastade saker på mig eller bet mig under tiden.

Fabian kom hem med blodiga knän från förskolan då han ramlat inte bara en gång utan TRE gånger på gården och skrapat knäna.....
Lilla hjärtat❤
Det gäller att vara med när han är i farten för det går undan.

Har hunnit med att sy en liten masdräkt till en liten kille som ska fira sin första midsommar i år.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar