Summa sidvisningar

onsdag 20 januari 2021

Namnbyte del ett

Som sagt Grycksbo är inte roligt att gå i så jag tog en joggingtur i stan som sög i benen rejält. 
1 dm snömodd efter gångbanorna kändes fint och benen blev som kokta spagetti.
Dom här parkeringarna får mig att undra hur man tänker när man ställer sig så.
Knappt att en pulka tar sig fram mellan bilarna.
Ett räddningsfordon eller plogbilen kan ju bara glömma att komma emellan.
Ja plogbilen kanske om den tar sats...
I morse var vi uppe före 5 och Fabian hann äta två frukostar innan vi skulle åka till skolan.
Jag började morgonen med en kaffe så när jag tog min frukost tog Fabian sin andra😄
Han hade friluftsdag i skolan idag och har åkt pulka hela dagen.
När vi kom hem var han ute några timmar till. Han tröttnar aldrig och jag älskar att det kommer snö så jag kan skotta lite.
Vi hänger gärna ute så mycket de bara går.
 I november ansökte jag om att lägga till min mormors gårdsnamn Brus.
Igår fick jag besked att det gått igenom så nu heter jag Brus Cathrine och kanske BrusCatta blir mitt nya smeknamn 😀
Nu hoppas jag att efternamnet också går igenom som jag ansökt om🙏

Imorgon ska vi till ögonkliniken jag och Fabian.
Lika spännande varje gång😅

4 kommentarer:

  1. Åh vad fin Fabian är i sina glasögon! Är han rädd om dem eller tycker han att de är jobbiga att ha?🥰

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rädd om dom vet jag inte😄 men han har dom på sig varje dag och tycker om att ha dom🥰

      Radera
  2. Håller tummarna att namnet går igenom ❤️

    /Annika K

    SvaraRadera