Summa sidvisningar

söndag 17 januari 2021

Kalas i dagarna två

Ibland blir det trångt i knä när alla vill mysa samtidigt, men mysigt trångt är de🥰
I fredags blev det ett pass i gymmet på förmiddagen. 
Ska försöka få till 3 pass i veckan där och stärka upp kroppen igen.
Löpningen är den som är jobbigast.
Det har varit tungt med andningen nu när det var så kallt ute.
Men 10 000 steg om dagen kör jag också på och det brukar inte vara några större svårigheter att få ihop, det går lite av sig själv när man håller igång hela dagarna.
Hann med en promenad tillsammans med två arbetskamrater innan jag skulle hämta Fabian också.
Så härligt med lite sol även om det biter i kinderna av kylan.
Efter att ha hämtat Fabian skulle han direkt till Selma på kalas.
När det var slut var det att gå en trappa upp till Alice som också fyllde år.
Hon hade kalas för vuxna på fredagen och kompisar på lördagen.
7 och 6 år och två skoltjejer till hösten, så stora tjejer.
Det var en vacker kvällshimmel i Grycksbo. 
På lördagen tog vi en promenad i stan upp till Rusta för att köpa present till Alice.
Det blev en bra träning det med att dra Fabian I pulka på grusade gångvägar en timme.
Fick nästan kramp i vaderna i uppförsbackarna.
På tal om träning så är jag sjukt sugen på att köpa längdskidor.
Ser så otroligt avkopplande ut att ge sig ut i skogen och glida i sakta mak fram på spåren.
Lite vackrare där än efter gatorna i stan....
Blev en promenad där idag.
Grycksbo kan vara det tråkigaste stället att gå på. Det är bara runt på byn på samma vägar.
Det var förvånansvärt mycket folk ute på isen på Runn. 
Jag har en väldig respekt för isar och tycker att de är lite otäckt.
7 km jogg/promenad i ensamhet med en pod i öronen är också skön avkoppling. 
Hemma på vår gård i Grycksbo är det alltid full rulle.
Idag testades det att åka på olika saker i snön.
Harry tog det lite lugnare.
Vi grillade korv igen.
Allt smakar bättre utomhus 🙂
Bästa kompisarna💕
I fredags blev Fabian så ledsen för han hade bestämt att Felix skulle hämta han skolan.
Det passade inte så bra då jag träffade mina arbetskamraterna innan så jag sa att det fick bli en annan gång.
Fabian var helt förstörd och så ledsen.
Så imorgon ska Felix med att hämta han I skolan så blir det bra🥰

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar