Summa sidvisningar

torsdag 28 november 2019

Öppet hus, vinter och pubkväll

 I måndags var jag och Fabian upp till Roberts jobb på öppet hus igen.
Fabian älskar att kolla in alla stora fordon som finns där.

Vi gick en rask promenad upp och sprang hem så fick jag lite träning samtidigt.

Det går jättebra att springa med Fabian i rullstolen när han har sitt Freewheel på.

 Var förbi på Ta till vara och där fick jag ett tips om hur man kan ändra om bokstäverna när julen är slut men ändå ha pyntet framme 😅

 Vi har familjetränat hemma i veckan.
Ett riktigt svettigt pass från Runacademy.
Jag ska anmäla mig till vårens grupp också.
Så otroligt roligt att springa och träna i grupp.
 Vi har fått snö också!
I morse vaknade Fabian innan 04.
Såna mornar är inte roliga...

 Istället för att ligga och jäsa i soffan knöt jag på mig mina nya vinterskor med dobbar  och gav mig ut på en springtur innan jobbet.
 Vintervitt och vackert ute och skorna var riktigt sköna.
Blev nästan 5 km löpning.

 På jobbet har vi haft en trevlig kväll i Irländskt tema.

 Lika bra att varna grannarna i kvarteret när vi är i farten.


 Irish coffeé och Shepard pie stod på menyn.
Och Irländsk öl till maten.
I bakgrunden hade vi Irländsk musik på.

Vi hjälptes åt och det är så roligt när man fixar tillsammans med mat och allt.

 I måndags körde jag och Fanny ett hårt pass på gymmet.
Kändes ordentligt i armarna efteråt.
Och är man snygg när man tränar, ja då har man inte tagit i ordentligt 😏

Imorgon ska jag hänga lite med Elin och Alice medan Fabian är i skolan.
Det ska bli så roligt❤

I natt ska jag få sova på syrummet, det ser jag också fram emot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar