Summa sidvisningar

måndag 11 november 2019

Där kom febern som ett brev på posten

 I natt ganska tidigt på natten blev jag väckt av en feberhet liten kille.
Försökte få honom somna om hos mig men med feber i kroppen blir det även en oro som gör det svårt för honom att koppla av.
Tät i näsan var han också så det var svårt att andas.

Mellan kl 01-04 var jag uppe och sprang hur många gånger som helst.
Det var toalettbesök, kolla tempen, hämta dricka, ge medicin, hämta plattan, gå på toaletten igen, ge nezeril  och så hämta smoothies.

Till slut framåt morgonsidan lyckades han somna om❤
Det var tur att jag var hemma idag så vi kunde sova längre på morgonen.
Gick in och lade oss i syrummet framför Tv:n när vi vaknat.
Vi har bara varit inne och tagit det lugnt hela dagen.
Fabian hade ingen riktig matlust igår och det är inte likt honom.

Han började väl bli sjuk då.
Idag har han inte heller velat ha nån mat.
Men har fått i sig glass, saft och smoothies.
Det är huvudsaken.
 På kvällen gav jag mig ut på en promenad.
Så skönt med lite luft och få röra sig när man varit inne hela dagen.
Så vacker med den vita snön ute och lite ljusare gator att gå efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar