Summa sidvisningar

fredag 8 november 2019

Snö, humör, goda middagar och träning såklart

 Vaknade upp till ett ljusare landskap i morse.
Det var väl tur det för just nu grips jag av ångest till och från hela tiden.
Mörkret gör det inte lättare direkt.

I morse (Som ganska många mornar nu för tiden) tappade Fabian alla kroppsdelar och varenda muskler i kroppen försvinner på honom.
Det finns ingen levande människa på denna jord som kan bli så lelös som han. Det är helt omöjligt att få grepp på honom.

Det är tur att man börjat med tjockare vinterkläder så att man kan ta han i dom och släpa ut han i hissen och ner till bilen...

Lämnade med lätthet in han på skolan och sa att jag hämtar han på måndag 🤨

 Självklart så hämtade jag hem honom idag, vi tog till och med en promenad hem.
Fabian gillar också snön som kommit.

 Jag har tränat varje dag i veckan med antingen styrka eller löpning så idag blev det bara en promenad fram och tillbaka till Fabians skola.
Medan han var i skolan fixade jag till ute på balkongen.

Nu är det mysigt och fint där igen på ett vintrigt vis.

 Medan jag hämtade Fabian var Robert och fixade vinterdäck till bilen.
Det var verkligen i rätt tid att göra det.
Våra sommardäck är dessutom helt slut så det kändes inte bra att åka på alls nu.
 Vi åkte ut till Grycksbo sen för att fira Fannys Jesper som fyller 25 idag.
Fabian mumsade i sig massor med tårta.
Myste i knät på Felix medan han åt.
Sen kastade vi snöboll på Rasmus innan vi åkte hem 😄

 Ringde och bjöd mormor på middag.
Robert fixade plankstek åt oss och jag och Fabian frossade i hans goda potatismos han gjort!

 Kvällsmysigt på balkongen❤
 Igår längtade jag extra mycket efter sol, värme och sköna kvällar.
Humöret är inte alltid på topp och Robert gav mig dessa siffror.
Tror han måste ha blandat ihop siffrorna lite för nog är jag väl roligare än 20% bara😁😇

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar