Summa sidvisningar

söndag 17 november 2019

Lite uppskattning av presenter skulle inte skada

 I helgen har mitt humör inte varit på topp.
Vet inte vad det är, säkert hormoner i kroppen som spökar.

Robert svor hela morgonen över kranen i köket som sprutade vatten åt alla håll.
Där var det inte hormoner som ställde till det i alla fall.

Men han läste av läget hemma och tog Fabian med sig och åkte till farmor och farfar i några timmar.

Jag drog på mig lurarna med en ljudbok i öronen körde jag igång en storstädning av hemmet.

Så skönt att ha det helt ihopplockat, rent, tyst och fint hemma nån timme innan dom kom hem igen.

Värvade ner på kvällen med 8 km löpning sen lite omelett och en öl på det.

Idag blev det 40 minuter hemmaträning med ett tufft program från Runacademy så svetten sprutade.
Även det fick jag göra ostört då Robert och Fabian åkte iväg och kastade skräp och handlade under tiden.

 Vi har lite olika syn på det här med uppvaktning och presenter jag och Robert.
När han kom hem i lördags hade han och Fabian köpt en blomma till mig.

Jag sa till Robert att jag köpt en present till han också.
Han gick i alla rum och letade överallt.
När han var i köket sa jag att det brändes, då började han kolla i skåpen....

-Slå på vattnet sa jag.
Det sprutade inte en massa vatten på honom längre!
Jag hade ju varit ner på Clas Ohlson och köpt en ny vattenkransgrej till han!

Men den otacksamma jäkuln tyckte inte alls att det var någon kul present!
Men måste allt vara så jäkla kul jämt!? 🤔😉
 Jag har börjat knåpa ihop lite fler reflexmössor till julmarknaden.
Inte så många veckor kvar tills den nu.

Nu ska jag sova bredvid en söt liten snarkande kille bredvid mig.
Nej det är inte Robert, han ligger i syrummet och drar av rökare så det låter ända in till mig fastän han har dörren stängd.

Natti natti❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar