Summa sidvisningar

torsdag 23 november 2017

Roliga upplevelser för hela familjen

Detta är ett samarbete med feelupplevelser

Vill tipsa er om ett nytt rabatthäfte som kommit.
Vi brukar alltid köpa 2för1 häfte då det kan vara lite lyxigt att gå ut och äta lunch med mera lite billigare.
Nu har det kommit ett häfte med upplevelser i Dalarnas län.
Med 11 olika samarbetspartners och 20 suveräna rabatter som ger ett sparpotential på 3900-6220 kronor.
5% av varje sålt häfte går till välgörenhet hur bra är inte bara det😊
De tar även hänsyn till naturen då allt papper är svanen märkt och FSC certifierat.
Feel stödjer Världsnaturfonden WWF:s viktiga miljö- och naturvårdsarbete,
såväl här i Sverige som i andra delar av världen.

Vi kommer garanterat ha en kul vinter då det finns roligheter för både stora och små i häftet.

Ett besök till Tomteland är självklart och skoj för hela familjen.
Sen kommer jag och Robert att tillbringa en dag i Bjursåsbacken på slalomskidorna.
Nåt jag mer velat göra men aldrig gjort är att besöka Carl Larsson gården i Sundborn.
Sportys lekland och Orsa rovdjurspark ska nog även dom få besök av oss.

Ni hittar deras hemsida HÄR  
Där ser ni alla deras rabatter som finns i häftet och det går även att beställa där till ett pris av 249:-

2 kommentarer:

  1. Jag tror att du kommer att älska Carl Larsson gården. Jag har varit där på rundvandring flera gånger. En underbar plats, både huset och byn. Åk dit på sommaren då det är grönt och fint. Jag önskar er en riktigt trevlig helg. Kram, Karin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det tror jag med! Har velat se det i flera pr😃 önskar dig en trevlig helg med! Kram på dig

      Radera