Summa sidvisningar

fredag 24 november 2017

Mindre roliga upplevelser på stan

 Igår kväll hände det i Falun igen.
En man blev skjuten mitt i centrum i 23 tiden på kvällen.
Så himla obehagligt.

Idag har jag varit ute med mina arbetskamrater och det vimlade av poliser på stan.
Känns dock tryggt när dom rör sig i stan hela tiden.
 Vi har varit och bowlat på nya bowlingen.
Jag kom tvåa.
Det var riktigt roligt att bowla.
 Sen gick vi vidare till Piacetto Lounge för att äta.

 Vi delade på en plockbricka och en flaska mycket gott vin.
När vi satt där och åt kom poliserna och tog med sig två killar i bilarna.
Dom muddrade båda noga och den ena killen hade en skottsäker väst på sig.
Varför i hela friden går man ut på stan med en skottsäker väst på sig!?

Vi hade trots omständigheterna en mycket rolig kväll.
Jag har så himla roliga och trevliga arbetskamrater.

När jag skulle gå hem ringde jag Robert och pratade med honom ändå tills jag satte nyckeln i porten hemma.
Lite trist att man inte ska kunna känna sig säker på stan när man går hem.
Tur jag inte är ut så ofta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar