Summa sidvisningar

söndag 26 november 2017

Haft en härlig helg

 På fredagen hade jag ju en fantastisk rolig och trevlig kväll med mina fina arbetskamrater.
 På lördag var Fanny, Jesper och flickorna hit på middag och Fanny och Selma sov kvar.
Lovis har blivit så stor.
Hon blir 1 i januari och går allt mer och mer för varje dag.
Full fart på den lilla godbiten😍
 Godbitar det hade vi gjort till förrätt också.
Toast Skagen, men Robert fick en med mest räkor utan röra.
 Varmrätt var potatisgratäng, baconlindad kyckling med bluecheese fyllning och smörslungade morötter.
 Till efterrätt blev det cremé brúlé 👌
Sjukt gott!!
 Alla njöt av maten och vi hade en jättemysig kväll.
 Idag har Fanny storstädat mitt kök från topp till tå och jag har bakat bullar.

 Och sytt nån mössa såklart.
Måste ju ha några med mig upp till julmarknaden.
Mindre än två veckor kvar nu😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar