Summa sidvisningar

onsdag 29 november 2017

Bästa julbordet

 Vaknade upp till ett härligt vinterlandskap i morse.
Det här annat i princip hela dagen.
Tung blötsnö på ett par decimeter.
Vägarna är inte roliga att åka på i stan.
Isiga och guppiga, men cykel var inte att tänka på i det här vädret
 Har haft julbord med mina vänner på jobbet.
Fick lova att möblera om lite för att få plats med all mat. Satte upp en lapp på toaletten för säkerhets skull 😃

 När vi har såna här lite finare middagar brukar jag alltid duka lite finare och alltid vika servetter på lite olika sätt.
Dom här idag var väldigt enkla att vika men blev mycket fina tycker jag.

 Igår frös jag is i en gammal tom plåtburk vi haft korv i.
Idag stansade jag in en häst i plåten.
Blev en jättefin lykta att ha ljus i😊

Precis som förra året på vårt julbord fick vi snö ute.

 All mat var hemlagad förutom korven och köttbullarna.
Så himla lyckat blev det och riktigt gott👌
 Så tacksam för mitt jobb och mina vänner där❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar