Summa sidvisningar

lördag 16 augusti 2014

Ny säng för Fabian



Vi var till min bror och hans fru och fick låna en jättefin gammal utdragssäng idag. Det är Annas pappa som haft den när han var liten. 


Frågan återstå att se om Fabian somnar i den. Han är ju en liten herre med bestämda åsikter och som inte rubbar sina vanor och rutiner. Har lagt en madrass på golvet nedanför för säkerhets skull ifall han skulle lyckas ta sig över kanten.  


Vi bytte ut spjälsängen då jag är rädd att han snart kan ta sig över kanten. Sänker vi ner den till botten kommer jag med min rygg knappt klara av att kunna lyfta varken i eller ur honom. 


Nu hoppas vi att det här kommer att fungera bra. Han är ju trots allt snart en stor kille på två år även om det inte heller riktigt är så i utvecklingen....


Något som var mindre bra var för den stackars killen som kört den här lastbilen. Antagligen svängt lite för snävt ut och hamnat med hela släpet i diket. På vägen hem höll dom på att tömma den stora tanken på innehåll och bärgare var på plats.




Något skoj var att jag kom i mina jeans när jag provade dom i morse :) 
Något annat skoj är bilderna nedanför. Det är min humor, så jäkla roligt!! Ha ha ha


Medans jag suttit och skrivit nu så har Fabian somnat sött i "nya" sängen :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar