Summa sidvisningar

tisdag 19 augusti 2014

Jag är omringad av fantastiska människor ♡

Efter mitt röriga inlägg i morse har jag fått så många alldeles fantastisk värmande kommentarer.
Tack alla snälla, goaste, underbara släktingar, vänner och även folk jag inte känner ♡

Jag har gråtit när jag läst det som skrivits. Fast idag var det lyckotårar och jag var hemma så jag behövde inte gömma mig bakom några solglasögon :)
Fick sån energi av er så att jag möblerade om lite på Fabians och Fannys gamla rum.
Det tyckte Fabian var kul.

Han älskar när man stökar runt lite. Jag gick mellan rummen med saker och han kom hoppandes på rumpan efter ibland för att se vad jag höll på med.
Det har regnat precis hela dagen så vi har mest hållt oss inne.
Var ut en liten sväng och vädrade oss.
Var ner till Hemköp och köpte en lättkvarg. Hade fryst ananas hemma och mixade mig en god "glass" nu på kvällen.
Otroligt gott och även nyttigt.

Fabian sov riktigt länge på förmiddagen. Blev trött på eftermiddagen igen så jag lade honom då med. Men han höll på att bajsa och krångla så sent tyckte jag det blev för sent att sova.
Möbleringen höll honom vaken och han somnade strax före klockan 19.
Jag har slagit mig ner i soffan framför tv:n. Robert kommer inte hem förrän sent ikväll.

Imorgon ska jag fortsätta med att färga vagnen. Så ska jag, Fabian, Elin och Alice åka till Borlänge på förmiddagen.

Tack än en gång för alla kloka, värmande ord. Ni gjorde min dag och jag blev alldeles varm i hjärtat ♡
Kramar i massor till er!!

Och tänk att JAG (med liiite hjälp) skapat en sån härlig stor familj. Så otroligt vackra fina barn♡
Och dessutom fick en alldeles underbar man♡
TACK från hjärtat!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar