Summa sidvisningar

torsdag 20 februari 2014

Grus i maskineriet

Vi tog ett varv runt Tisken på förmiddagen, jag och Fabian.

Har gjort mitt första besök hos sjukgymnasten idag också. Känner mig så himla taggad att få ordning på den här värkande, raserade, överviktiga kroppen jag bor i nu.
Hela bålen ska tränas upp och tjugo kilo ska bort. Sen om det kommer att ta ett år så är det så.

Har även varit till vårdcentralen med min mage idag.
Det är nog inte magkatarr utan gallan som spökar igen. Har antagligen grus som fastnat i gallgångarna och därför jag har ont hela tiden. Fast i lördags eller om det var fredag hade jag ett riktigt anfall.

Ska ta smärtstillande och se om det släpper. Annars kanske det blir så att jag också måste ta bort min gallblåsa precis som Robert fått göra.
Ringde nån jädra surkossa från försäkringskassan också. Jag har fyllt i nåt av deras jäkla krångliga papper fel så nu kanske jag inte får nån lön den här månaden.
Så skönt att allt flyter på hela tiden......suck

2 kommentarer:

  1. Du må då ta bort gallblåsan jag tog bort min i dec och är nu som en ny människa så skönt att kunna äta allt utan att vara rädd för att man ska få ett anfall för det är ingen rolig smärta veronica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag kanske måste göra det. Har inte haft ett anfall på nästan två år så ska det börja igen....

      Radera