Summa sidvisningar

måndag 17 februari 2014

Världens bästa Gudmor

 I torsdags kom det ett brev till Fabian. På kuvertet stod det "öppnas på fredag" så jag la det år sidan.
Och glömde bort det naturligtvis!!
Blir så förbaskat trött på mig själv! Jag är så vimsig och snurrig jämt, glömmer bort saker och ting hela tiden.
Det var i alla fall ett jättefint kort från Fabians fina Gudmor Elin. Det är mycket för hennes skull som vi flyttar hela tiden. Vi kommer närmare tågstationen för varje flytt så hon inte får så långt att gå när hon ska hälsa på oss ;)
När vi vaknade i morse trodde jag att klockan var mycket mer än den var.
Tittade ut och såg SOLEN!!
Så fort Fabian vaknat så ska vi gå ut i den och njuta lite av den. Mormor har varit här och busat med Fabian på förmiddagen så han somnade som en stock när hon gick. Han sover mycket bättre inne än i vagnen så därför får han sova innan vi går ut.
Han har kunnat bajsa idag i alla fall, hård i magen men inte som igår. Ska ringa sköterskan på Hab imorgon igen. Ringde idag men hon var visst ledig måndagar.
Har även ringt vårdcentralen om min mage. Mest för att lugna Robert, magen känns bättre men inte helt bra. Kan vara att jag börjat äta mediciner för ryggvärken som den börjar krångla lite också.

Aja, det som inte dödar härdar....eller nåt...

1 kommentar:

  1. ge Fabbe messmör alternativt plommonmos ge inte för mycket mjölkmat då mjölket gör så han blir hård! KRAM

    SvaraRadera