Summa sidvisningar

tisdag 8 januari 2019

Vilken jäkla resa

 I natt blev det inte mycket till sömn.
Fabian vaknade kl 03 och vägrade sova mer!
04:15 gick jag upp och satte på kaffet.
Det hade snöat en hel del i natt.
Så himla typiskt, vi som skulle åka till Stockholm idag.

 När jag fått mitt morgonkaffe gav jag mig ut i snöovädret och pulsade en 6 km rask promenad på oplogade gator.
 Himla vackert blir det med all snö i alla fall.
 Vi lämnade Fabian på förskolan och åkte mot Sabbatsbergs sjukhus.
Trots att vi var ute i god tid kom vi fram med 9 minuter till godo.

Det var inga roliga vägar att åka på.
Robert fick komma in direkt och själva magnetröntgen tog 50 minuter .
Förhoppningsvis den sista nu.

Vi åt lunch sen åkte vi hemåt igen.

Värre oväder än när vi åkte ner.

Köerna ringlade långa och farten var låg.
Vi hamnade bakom plogbilarna som orsakade alla köer.
 Det var skönt att komma hem igen.
Fabian och mormor hade varit på rörelsegrupp på habiliteringen och haft skoj.

Jag lyckades efter mycket om och men få tag på nån via en chatt på Bamba då jag aldrig fick nåt svar på mejlen.

Jag hade väl kanske inte den trevligaste tonen i början.
Men tjejen jag skrev med var så vänlig och tillmötesgående.
Hon skickade mig en returlapp så att jag slapp betala returen själv.

Tackade henne för trevligt bemötande och god service.
Men jag kommer aldrig att köpa nåt från Adlibris eller Bamba igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar