Summa sidvisningar

onsdag 16 januari 2019

Mufflor och andra godingar

 Igår fyllde dom här fina älsklingarna år.
Selma blev 4 år och Alice blev en hel hand, 5 år 🖐.
På fredag ska vi fira dom då Fabian är bjuden på kalas.
 På jobbet bakade jag bullar igår då det är en rykande åtgång på bullarna när jag har såna som bingovinster.

Det blev över 100 bullar och degen den jäste rejält kan man säga.
 Det var även tulpanens dag igår och det är så fint med tulpaner.

 Idag bakade jag muffinssemlor, även kallade mufflor.
Det blev perfekt storlek och dom blev även grymt goda👌
 Tog mig till gymmet på kvällen och körde lite styrka, kommer nog vara lagom mör i kroppen imorgon.
Känns skönt, tog mig inte ut på någon promenad då snön har vräkt ner hela dagen och fortfarande vräker ner.
Har nog kommit ett par decimeter.
 På sociala medier delas bilder till höger och vänster med 10 års mellanrum.
Såhär är min bild, från 2009 till vänster och nutid till höger.
10 år går fort....

Det gör veckorna också, imorgon är det redan torsdag och jag ska steka köttfärsbiffar till 12 pers, minst 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar