Summa sidvisningar

tisdag 8 januari 2019

Man kan ju bli galen för mindre

 Har ju kört igång med viktväktarna igen för att ta tag i dom sista kilona som gått trögt sen operationen.
Det här är veckans matlista.
Blir mycket kyckling och det älskar jag, synd att fisk är så dyrt för det är också gott och bra.
 Fabian hade bäddat ner sig med en del av sina gosedjur i vår säng i morse.
Såg trångt ut men mysigt 😊
 Fanny hade sin första dag i skolan idag och kom förbi en sväng på lunch.
Hon ska plugga till frisör.
Så himla glad för hennes skull❤
 Jag och Fabian var ut till Alice och Elin en sväng.
Där hade hon en tavla med dessa kloka ord på 😁
 Middag när vi kom hem blev en köttfärssoppa med pasta.
Den blev otroligt god och mättande.
Har ni Instagram finns receptet på min sida @cathrinesgottochblandat
 Haft en bra dag som ändå slutade med att lyckas få mig på dåligt humör...
Inte för att sängen fortfarande var full i gosedjur vid läggdags,
Nej för att jag fått ett paket som jag avbeställt.

 Som dessutom kom i ett trasigt ohoptejpat skick med alla delar helt lösa i kartongen!!
 Förbaskat dålig stil!!
Ingen returlapp eller fraktsedel var med heller.
Kommer aldrig någonsin att mer beställa någon från Bamba!

Det här åka skickas tillbaka och jag tänker rakt inte betala någon frakt för det!

Har haft en usel natt med Fabian som varit vaken sen tre och tjatat om smoothies och plattan.
04:15 gav jag upp och gick upp och gjorde kaffe och skickade ett argt mejl till Bamba.

Ute vräker snön ner, vi som ska åka till Stockholm över dagen.
Robert ska göra en förhoppningsvis sista magnetröntgen på levern för att se om det som finns där har växt eller inte och vad det kan vara....

I mitt nästa liv ska jag nog bli en katt.
Strosa runt lite och komma och gå som jag vill.
Fräsa lite surt när jag vill vara ifred och ligga och kurra i någons famn när jag är på det humöret...

Så fort Robert vaknat ska jag knyta på mig skorna och gå en sväng innan vi ska åka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar