Summa sidvisningar

söndag 6 januari 2019

När allt bara snurrar

 I fredags var jag till Fanny och blev lite ompysslad och fick nya fina fransar.
Så otroligt skönt att slippa sminka sig varje dag.
 Alla busfrön gjorde ett tåg i köket och levde rövare under tiden🙂

 Alice var med hem då Elin jobbade sent på kvällen.
Hon kom med bussen efter jobbet och så sov dom kvar hos mig och Fabian.
Alice skulle vara hos oss på lördagen också då Elin skulle jobba hela dagen då med.

Det var två trötta sötisar som somnade i varsitt hörn av soffan på kvällen❤
 På lördagen fick vi besök av Angelica som gjorde oss sällskap till lekparken.
Där åkte dom på rumpan i backarna och skrattade och hade så himla kul.
Ända tills det var dags att gå hem och äta🙂

På kvällen badade dom och plaskade så det var blött ända ut i hallen😅
 Egentligen skulle jag kunna/behöva bubbla ur mig massor.
Men man kan inte skriva allt...
Men jag håller på att sprängas inombords.
Både hjärta och hjärna går på högvarv.
Ångesten sliter och drar i mig.
 I morse var vi ut och hämtade Alice igen då Elin skulle jobba.
 Vi åt frukost sen gick vi ut ett par timmar.
Har inte kunnat varken träna eller ta nån riktig långpromenad på hela helgen och det riktigt kryper i kroppen.
Då är det skönt att ändå få komma ut lite och strosa runt.

 Jag älskar att se dom ha så roligt tillsammans.
Fabian leker så bra med alla sina syskonbarn och dom är så otroligt snälla och omtänksamma mot honom❤

På eftermiddagen kom Alice farmor och hälsade på oss.
Sen tog hennes gammelmormor (min mamma) henne med bussen till Grycksbo tills Elin slutade jobbet.

Det är väl tur att vi kan hjälpa varandra allihopa.
Jag är så tacksam över mina fina älskade barn och barnbarn.
Och så har jag världens snällaste mamma också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar