Summa sidvisningar

lördag 19 januari 2019

Det går bra nu

 Fabian och jag kämpar på med vår träning, även Robert har hakat på och tränar med oss både hemma och tar sig till gymmet.
 Han är så himla roligt, han ska ha ett träningsprogram på sin platta att kolla på.
Så hämtar han alltid mattan att ligga på.
Han är så duktig att försöka härma rörelserna dom gör på plattan, bra motorikträning för honom🙂
 I fredags var vi upp till Lugnet och badade på förmiddagen.
Fabian älskar att bada.
Det var en så snäll pojke i samma ålder som Fabian som hade några saker han dök efter.
Han frågade Fabian om han ville prova och så visade han hur han skulle göra.
Fabian kan ju inte dyka under vattnet så han visade att man kunde ta upp dom med fötterna också.
Efter mycket om och men så lyckades Fabian få upp en med foten och han blev jublande glad😄

Så kul att se barn tillsammans så, att inte Fabian kan prata gjorde inget.
Den andra pojken pratade och förklarade för Fabian och man såg hur han lyssnade och tittade och försökte göra lika❤
 Världens bästa Fabian❣
 På kvällen hade vi några vänner på middag.
Vi gjorde kycklingfilé och svamprisotto, till efterrätt blev det vaniljcheesecake med färska bär och digestivekex.
Den blev otroligt god.



 Jag är inne i ett bra flow just nu, både mat och träning liksom bara flyter på.
Jag försöker få till 3 pass med styrka och 3 pass med raska promenader på runt 1 timme långa.

Jag känner mig starkare i kroppen än på mycket länge.
Och det bästa av allt, jag känner mig bekväm både i och med min kropp.
 Idag blev det lite styrka på gymmet igen medan Robert och Fabian var ut och hämtade Alice.
 Angelika kom och lekte med oss och vi gick ut en sväng i kylan.
Imorgon har Alice bestämt att vi ska bada på Lugnet, då ska vi hämta Selma så att hon också får vara med.
Full fart med andra ord😊❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar