Summa sidvisningar

fredag 16 juni 2023

Sol, bad och utflykter

I söndags blev det minigolf i Slussen och en god lunch innan matchen. 
Jag skötte protokollet då magen gjorde lite ont fortfarande. 
För två år sedan när vi var här så ramlade Fabian och slog i hakan i stenkanten som är runt banorna.
Det slutade med ett fult sår och ett besök på akuten.

Det gick inte att sy honom så han har ett stort fult ärr under hakan idag❤️
Men den här gången var han mer försiktigt hur han gick och höll sig på benen. Vi höll oss även närmare honom för att kunna förhoppningsvis hinna fånga han i fallet om han skulle snubbla.
Rasmus vann överlägset till slut i alla fall.
I mina balkonglådor har jag världens sötaste små blommor i år. Ser ut som små tomtar🎅
Fabian älskar att åka tåg med mormor till Ikea och äta köttbullar. 
Så dom tog en tripp dit och jag och Alice vinkade av dom vid tågstationen. 
Sen åkte hon och jag och golfare i slussen, hon fick välja vad vi skulle göra 🥰

Så mysigt att bara göra något ensam med henne.
När vi spelat klart åt vi lunch där också.
Är det sommarlov jag då äter man frukost på balkongen. Det är först då sommaren börjat på riktigt. 
Och när man kan bada såklart.
Fabian kan ligga i vattnet i timmar i sträck.
Vi åt en god lunch på Villa Herdin i Främby i veckan.
Vilket ställe, klart bästa utsikten där om man ska äta lunch. Skuggigt och bra satt vi också.
Och så lite mera bad.
Är över 22 grader I Tansenbadet nu.
Mina sår måste läka ihop riktigt innan jag kan bada så jag får vänta lite till.
Men idag tog vi första cykelturen efter operationen. 
Fabian fick välja om vi skulle åka bil eller cykla till stan.
Han ville cykla och så blev det.
Vi stannade till på Gullnäsgården för en glass och Fabian badade lite där också.

Jag älskar att hitta på små utflykter och roligheter med honom.
Min lilla älsklingskille som inte är så liten längre❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar