Summa sidvisningar

onsdag 21 juni 2023

50-tals sommarfest

I måndags cyklade jag in till Falun i ett småduggigt fint regn för att träffa mina vänner Annsofi och Ylva.

Vi gick en promenad i lugnetskogarna och avslutade med en lunch på Skyttepaviljongen.

Sen cyklade jag över Hagheds skogen hem till Grycksbo, och där sken solen igen.
Igår var vi på sommarfest med assistansbolaget Omtanken.
Temat var 50-talet och vi klädde upp oss i kläder vi fått låna av min mamma och Elin.
Fabian fick låna snyggaste hängslena av grannen Johan🥰

Alltså kolla va fin han är!
Sååå nöjd med sina kläder och allt
😍
Kolla in snyggingarna!
Vi stod ute i skuggan och väntade på vår fina skjuts som skulle hämta och köra oss till festen som var på Liljans herrgård.
Fabian tyckte att dom skulle låta som en ko när jag tog kort på dom.
❤️❤️❤️
Så kom Rasmus glidande med sin cheva, nytvättad och blank🌟
Fabian visade genast upp bilen vi kommit i för alla.
Det bjöds på hamburgare och fika efteråt.
Så gick vi en tipspromenad, men blev utan vinster tyvärr.
Det var så bra ordnat och alla som ville fick åka en tur i finbilarna.
Fabian hittade på lite egna lekar också.
Fiskdamm, Fabian fick en strumpa på kroken och höll på att skratta på sig.
Efter festen åkte vi förbi hos min pappa och visade upp oss och bilen för honom.
Han öppnade upp sin gamla gruvstuga och visade upp den för oss.
Det blev en hel del olika både årtionden och århundraden den dagen. 

Idag blir det bad och sen ett besök hos tandhygienist för Fabian.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar