Summa sidvisningar

fredag 30 juni 2023

Sol, bad och supervinster

Jag måste nästan nypa mig i armen för att kolla så jag är vaken och inte drömmer!

Jag brukar vara med och tävla i olika tävlingar på Instagram och har haft turen på min sida några gånger.

Men den här gången var turen extra stor!

Vilken jäkla korg jag har vunnit!

Kände för att vara färgglad så att det riktigt skulle synas hur glad jag var när jag skulle hämta min vinst.

Men vågade inte riktigt sticka ut så det blev en svartvit klänning istället. 
Men inom mig sprakade färgerna
😅🌟
Har inte bara tur i tävlingar. 
Har även turen att ha världens bästa familj.
❤️❤️❤️
Fabian hade en dag med Linnéa och Rasmus igår.
Dom hade badat, fikat, sovit middag, åkt fyrhjuling och raggarbil.
Fattar ni vilken nöjd kille som kom hem🥰

Vi har även hjälpts åt när Fanny jobbat dygn med hennes små älsklingar. 
Blev lite knasigt när kvällen kom och alla skulle sova men det slutade bra och alla somnade nöjda och glada till slut.
Vi fick inte plats i bilen när vi skulle åka och bada så mamma, Robert och tre barn fick åka bil och jag tog två I cykelvagnen ner till badet.
Kan ni förstå hur glad jag blev när jag fick se det här!
I natt blir det att sova i svit på Grand hotell med Fanny, så ska vi äta på Basta.
Sen ska jag göra stan och shoppa loss med alla mina fina presentkort.
Imorgon ska vi till Dalhalla och se Johan Glans.
Han kan vara den roligaste människan jag vet.

Tack juni, du har varit en toppenbra månad och en helt suverän start på sommaren
💖🌟💖

2 kommentarer:

  1. Grattis till korgen! Det är ni värda!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack! Jag blir så glad för alla som gläds med mig❤️🤗 / Cathrine

      Radera