Summa sidvisningar

torsdag 30 maj 2019

Spa, spöregn och färdtjänst

 Såklart att familjen linslus hamnade i lokaltidningen efter insatsen på Blodomloppet 😁
 Dagen efter hade vi spa hemma i lokalen på jobbet.
 Damerna fick ansiktsmasker, fotbad, smorda fötter och lite massage och så smörgås och kaffe såklart.
 Det blev mycket uppskattat så det kommer vi att göra om fler gånger.
 I morse började jag dagen med en promenad innan regnet kom.
Tog en god frukost när jag kom hem.

 Vi har varit till Amsberg och kollat på folkrace under dagen.

Dom som inte tog sig av banan själv fick hjälp av....

 Fabian tittade faktiskt emellanåt när han inte plockade sten och pinnar.
 Bilar och fordon det gillar han i alla dess former.
Vädret var inte det bästa, 7 grader och typ spöregn.
Jag och Fabian hade regnkläder och stövlar medan Robert körde på shorts och paraply...
 På eftermiddagen har vi haft besök av Fanny, Jesper och flickorna.
Full fart på Fabian och tjejerna🙂❤

Sen har jag äntligen fått klart ansökan av färdtjänst med alla dess papper och intyg som skulle vara med.
Nu hoppas jag att jag fyllt i allt så noggrant dom önskade så att den inte kommer tillbaka och ska kompletteras ytterligare.

Varenda detalj om Fabian skulle stå med.

Nu sitter han i badet och där kan han bli sittande länge och väl.
Med andra ord är jag fast här här inne på toaletten också😴😁

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar